Lapas

pirmdiena, 2012. gada 31. decembris

Prokrastinācija numur 2012.

Lai visu svētais MK gala darbs vēl mazliet iestieptos nākotnē, varētu uzrakstīt savas mīļākās 2012. lietas vai labos darbus vai.... vienalga ko citu, tikai ne MK.

1. Māsai iemācīju 16 Mendeļejeva tabulas simbolus ar asociāciju palīdzību. Par šo es jūtos diezgan teiksmaini lepna, jo tas bija gan veids, kā palīdzēt, gan piesmiet ķīmiju, jo asociācijas bija diezgan nepiedienīgas un ne-ķīmiskas.
2. Ēmmm, iestājos ViA MSŽ, kas ir otrā lieta vienkārši tāpēc, ka man šobrīd nekas nepatīk.
3. Sapratu daudz ko par ģimeni. Daudz piedevu. Daudz mīlestības.
4. Izlasīju 22 grāmatas. Man liekas, diezgan stilīgi.
5. Sāku pilnīgi nebaidīties no tumsas. Pat pēc lucid dreaming. Pie tam, tagad esmu no dzelzs.
6. Trīs reizes pārvācos. Uz visjaukākajām vietām no visjaukākajām vietām.
7. Es biju uz Esplanādes batutiem ar savu draugu-ģimeni! Tas bija lieliski. Kaut kur ir pat slepens video.
8. Tika uzņemts slavenais Funky stuff video. Pag, kāpēc tas nav augstāk topā?.
9. Es dejoju Esplanādē, nakts vidū, ar Mijau, pie... neatceros, bet dziesma bija laba!
10. Mēs ar Elīnu bijām klausīties orķestri, un tas bija satraucoši līdz kurpju auklām.
11. Ēma aizbrauca uz Londonu. Un šodien bija uz ABBAS konci. 
12. Es biju uz apmēram miljons darba intervijām.  
13. Uzstādīju rekordu aizmigšanā vietās, kurās man pat prātā nebija nācis aizmigt.
14. Es pirmo reizi mūžā nodevu asinis un pirmo reizi mūžā laikam noģību.
15. Man gadījumā nav pārāk mierīga dzīve? Es dejoju "funky style" pie tautas deju ansambļa un klausījos  The doors amatpersonas kabinetā nakts vidū.
16. Es lietū skrēju pa jūru kleitā.
17. Es uzstādīju rekordu, pirms lekcijām guļot pusstundu (pēc tam iekavēto atgūstot, guļot tajās, lol).
18. Es piedalījos vairākos jokainos žurnālistikas projektos, no kuriem beigās sanāca labi stāsti, kurus man patīk atcerēties.
19. Es vairākas reizes iemīlējos. Plašākajā iespējamajā nozīmē.
20. Es biju uz veseliem dažiem randiņiem. Tas ir par veseliem dažiem vairāk nekā pagājušajā gadā, man šķiet.
21. Es pirmo reizi ēdu baklažānus. Un pēdējo.
22. Uz veselu mēnesi atmetu smēķēšanu. varbūt diviem. tik un tā nožēlojami.
23. Es sāku dejot salsu. MAN patīk, cerams, ka kādreiz arī sanāks.
Tika uzņemti lieliski fotouzņēmumi^ un pirmajā vietā, protams, prokrastinācijas uzjundīts snaudiens, ko nu vairs šovakar ap MK skrubināties. Ar labu nakti un tiekamies nākamgad. :*

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru