Lapas

piektdiena, 2012. gada 21. decembris

Briesmas pirms un pēc 18:00 21.12. 2012.


Ļaunākais, kas ar pasauli var notikt pirms brīvlaika: aizgulēšos, nenolikšu eksāmenu, nepaspēšu kaut kur nokļūt, kāds traucēs gulēt, saslimšu, beigsies nauda, sakašķēšos ar visiem pēc kārtas un neviens ar mani pēc tam nerunās.

Kad sācies brīvlaiks: The Daleks.

5 komentāri:

  1. Man sāp, tik ļoti sāp, ka neesmu jums blakus. Tev un Doktoram. Un vēl mums ir semināra darbs, kas jāuzraksta, saule.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par visu to skolas H... rīt. :) Bet Doktors iekļauj visu laiku un talpu - Tu nemaz pa īstam nevari nebūt blakus. :*

      Dzēst
    2. Labi, tad es tev nosūtīšu visu, ko paspēšu šovakar izdarīt. Rīt es pazūdu laika un telpas melnajā caurumā, mīļā! Līdz divdesmitceturtajam!

      Dzēst
    3. Oukei, labi. Tad jau man būs jāpaļaujas uz savu galvu rakstīšanā, tas būs traki, bet gan jau es izturēšu. =D

      Dzēst
    4. Man šobrīd šķiet tik ļoti sāpīgi, ka es tajos senajos laikos uz Doktor-skatīšanās-maratoniem noraudzījos ar "aj, mehh, nope". Guyyzz, ai kent īven.

      Dzēst