Lapas

otrdiena, 2012. gada 18. decembris

Es zinu, kurš mani lasa no Somijas,

..., kur ir ziemeļbriežu bari, mazas, Ziemassvētkiem izgaismotas mājiņas un daudz skaistas, mierīgas tumsas.

Es zinu arī to, ka tieši pašlaik mana apziņa aizplūst kaut kur nebūtībā un aizvien klusāk var dzirdēt "tev jāmācās" balsis pretstatā "man pajāt, es gribu gulēt" diktātam. Visus manus gada vērtējumus, šķiet, normāli sabojās pēdējā nedēļa. Un es esmu vīlusies, ņau. Un man bail izkrist no budžeta. Un es neiešu uz Ziemassvētku balli, jo nav spēka pacelt rokas. Un man vairs nav tīru drēbju, jo nav spēka tās ielikt veļas mašīnā. Un tajā visā es tiešām nesaprotu augstskolas politiku "paspīdzināsim pirmīšus" speciāli, lai atbirst vājākie un neieinteresētie. Man tikai nav spēka izdomāt arī labus pretargumentus, tikai to, ka tas šķiet neiedomājami cietsirdīgi - mani interesē MSŽ, pat ļoti, bet kā ellē lai ieinteresētā un stiprā es iztieku vispār bez miega? Jo tas ir tieši tas, kas man palīdzētu labi nolikt sesiju. 

Pārmaiņas pēc nesūtu Jums savu mīlestību sapakotu siltās, mirdzošās gaismas bumbās, kas Jūs neredzot sasniedz, lai arī kurā pasaules tālumā Jūs atrastos. Es drīzāk ceru, ka Jūs man domās sūtat savas siltās paduses, kurās ieritināties, lai rastu jel kādu mierinājumu savai apceptajai, apvārītajai un izšķīdušajai dvēselei, jo man iet patiešām grūti. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
- We are sinking, we are sinking!
- What are you sinking about?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Un šis nav retorisks jautājums (un nav arī par maniem radiniekiem, ja kas) - ko Jūs teiktu 13-14 gadus vecai meitenei, kura nodarbojas ar seksu neizsargājoties ar puisi, kam konkrēti pajāt? Vai ir okei uzdāvināt prezervatīvu paku un sarunu par mīlestību (nu labi, vismaz pašcieņu), un cerēt, ka tas kaut ko atrisinās viņas nākotnes rožainajās izredzēs kļūt par vientuļo mazo māmiņu? Ko Jūs darītu?

2 komentāri:

  1. *apskāviens apslimušajai, mīļajai meitenei Valmieras steigā*

    Es domāju, ka jebkas, ko tu tai meitenei dāvināsi/stāstīsi būs neveikli, bet nevienas labākās pieejas nav un ir labi vismaz, ka kaut kas tiek darīts tajā stulbajā, stulbajā situācijā.

    Par darbiem un nedarbiem augstskolā - man ir tādas pašas izjūtas, ja nu vienīgi izņemot to baiļošanos par budžetu, kas ir smieklīgi, jo, no mums abām, ja vispār par to vajadzētu uztraukties, tad man, nevis tev.

    Mani pārņēmis tumsas miers, visu laiku gribas gulēt un man pārāk daudz dod ēst.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, jaukā. :) Par daudz un visu ko. (:

      Ar tiem budžetiem tomēr liekas, ka būs skarbi - man tieši 4KP kursos viss iet dibenā, SP veikumu var izmantot par dibena definīcijas dubultnieku, LMV šodien mans galvenais sasniegums bija lekcijā nevemt un raudāt klusiņām un neredzami. So es nezinu, kā tur būs, bet sapratu, ka man tos banānus negribas nemaz tik ļoti - un ne tik ātri. Pilnīgi cita lieta lasīt banānus, kad esi episki gudrs cilvēks, kas to ir izvēlējies, nevis kad Tev nepastāv lielas izvēles iespējas.

      Tas, kā Tu raksti par ceļojumu, izklausās nebeidzami skaisti, ja kas. Bučas :*

      Dzēst