Lapas

otrdiena, 2012. gada 4. decembris

31 interesanta fakta spēle

  1.  Katru gadu 31. decembrī es uzrakstu vēstuli nākotnes sev pēc gada. Līdz šim man ir jau 7 vai 8 vēstules un ir tiešām visai izklaidējoši lasīt, kādas prioritātes man bija, piemēram, 15 gados.
  2. Es miegā smejos. Dažreiz es no smiešanās pamostos, izdzirdu, ka cilvēki man blakus smejas par to, ka es smejos, un, klusi ķiķinot, atkal aizmiegu.
  3. Bērnībā es gribēju kļūt par daiļslidotāju, ugunsdzēsēju, rakstnieci, psiholoģi, gleznotāju, zirgu kopēju, dejotāju dziedātāju.... pag, šis vēl aizvien ir interesanti?
  4. Es vēl aizvien neēdu gaļu. Februārī būs 5 gadi. 
  5. Neskatos šausmenes un spriedzes filmas - pēc "Intervijas ar vampīru" vairākus gadus nevarēju gulēt ar neapsegtu kaklu, tāpat vairāku filmu dēļ tika apsegtas arī kājas visā garumā, plaukstas un ausis. Ja jūs zinātu, cik tas ir karsti!
  6. Es esmu mēģinājusi lidot. Pēc sapņa, kurā "atkodu fišku", kā tas jādara, no rīta tiešām diezgan smagnēji pamēģināju. Un man nesanāca.
  7. Man ir 2 nepabeigtas grāmatas. Tagad gan atbilstošāk būtu teikt - "grāmatas".
  8. Manu kaķi sauc Kode. Mana brālēna bijušo kaķi sauca Ķieģelis. Mums ir interesanta ģimene. Es brīnos, ka mani nesauc Hobits!
  9. Katru reizi, kad sēžos pie auto stūres, es aizlūdzu par savu un citu satiksmes dalībnieku dzīvībām. Man it kā patīk, bet trīc rokas, galvā riņķo nāvīgā statistika, paliek karsti un, izkāpjot ārā, es jūtos neticami pārsteigta kā par tikko uzdāvinātu otro dzīvību.
  10. Kad man bija 17, es biju neiedomājami laimīga, nokrāsoju matus koši oranžus, ar gošu krāsām uzzīmēju uz savas loga rūts mandalu un nokrāsoju loga rūti dzeltenu. Brālis bija dusmīgs, jo tāda tā bija vienīgā visā mājā, bet man patika, jo logi parasti likās garlaicīgi. Ā, un vēl man bija sargenģelis vārdā Gordons.
  11. Man ir vairāk bail no neizskaidrojamām un paranormālām lietām, kad tumsā eju mājās, nekā no dzīviem, īstiem izvarotājiem..
  12. Es agrāk ticēju visam, ko man saka, jo man likās, ka cilvēki taču nemelotu.
  13. Es uzskatu, ka "Doctor Who" ir labākais seriāls pasaules vēsturē.
  14. Man ir savs personīgais spoku stāsts, kurš tiešām notika par spīti tam, ka es tad vairs tādām lietām neticēju. Tas, iespējams, ir mans labākais un interesantākais stāsts un visi viņu vienmēr klausās.
  15. Man ir divas pilnas kastes ar slepenajām dienasgrāmatām. Jaunākā saucas "Vecmāmiņas speķa pīrāgu recepšu klade" un stāv uz manas koju istabiņas galda.
  16. Es reiz stundu piekalta pie krēsla dejoju pie random mūzikas kopā ar Mijau un to visu uzfilmēju. tā bija performance, kas simbolizēja pieaugušo dzīves nenovēršamo dejošanu pēc citu stabules arī tad, ja vairs nav spēka un negribas. Es tajā laikā strādāju Alfā.
  17. Manu mīļāko zvaigznāju sauc Bellatrikse. Es uz to skatījos visu savu mūžu un tikai šogad uzzināju, kā to sauc no bērnu zinātnes grāmatas.
  18. Es gandrīz vienmēr zinu tieši ko es gribu un esmu ļoti apņēmīga, lai to sasniegtu. Es iestājos LU sociālajos pedagogos uz haļļu, nomācījos 2 gadus stabilā budžetā un ar lieliskām kursa biedrenēm, kuras es vēl aizvien mīlu, bet tad paņēmu akadēmisko, jo sapratu, ka neesmu laimīga. Akadēmiskajā gadā es sapratu, ko gribu, ellīgi daudz mācījos (darbā), lai dabūtu latviešu valodas eksāmenā A līmeni, man izdevās un tagad studēju mediju studijas un žurnālistiku budžetā tieši tā, kā vienmēr esmu gribējusi.
  19. Mana mīļākā skaņa bezmiega ziemas rītos ir miskastes mašīna. Nopietni. Vai arī klausīties, kā Ēma virtuvē taisa brokastis, kamēr es vēl guļu. Tētis teiktu, ka man patīk darbs. (:
  20. Man viss vienmēr ir jāpatausta.
  21. Mammas māsa bērnībā mani pārliecināja par to, ka manī ir iemiesojies sātans un es nedrīkstu nevienam to teikt vai par to domāt. Punkts 14. vēl bija aktuāls, tā nu es divas nedēļas slepeni mocījos, līdz pastāstīju mammai un viņa sadeva tantei iekšās. 
  22. Es biju lieliska viesmīle divas vasaras pēc kārtas. Tik lieliska, ka cilvēki mani aicināja ciemos uz Itāliju, piemēram. Tagad, kad plānoju ceļojumu, neviens, protams neatbild. Es biju lieliska viesmīle?
  23. Ja man būs bērni, viņi skatīsies Hariju Poteru.
  24. Man riebjas, ka vīrieši man dāvina baltas puķes. Likumsakarīgi, ka, ja tas notiek, tad tieši baltas.  Sorry, bet kāpēc?
  25. Mana seja runā vairākās valodās. Dažreiz es vēlos, lai tā runātu mazāk.
  26. Mans indiāņu vārds ir Tramīgā Stirna. Pūkainais Mākonis bija tikai pseidonīms.
  27. Man līdz 16 gadiem nebija bijusi neviena īsta iesauka. Tāpēc es dievinu, ja man tādas iedod. Līdz šim manas mīļākās iesaukas ir Mākonītis (there are secret reasons!), Cepumiņš, Pankūciņš, Rūdijs (arī slepeni iemesli.) un Skolotāja.
  28. Es regulāri uzvāru ūdeni, aizmirstu to, uzvāru atkal un tā līdz brīdim, kad beigās pavisam aizmirstu par to stulbo kafiju. 
  29. Es dievinu negaisus un vētras.
  30. Es protu glabāt īpaši smagus un svarīgus noslēpumus. Mazos gan ne pārāk labi.
  31. Mani bieži uzrunā random nepazīstamas omes. Viņas man stāsta par salauztiem gūžas kauliem, uzdod dažādus jautājumus par manu dzīvi, briesmīgo pasauli un tādā garā. Mēs runājamies kā vecas paziņas līdz man izbeidzas laiks un tad viņas, klasiskajā omju stilā kratot galvu un novēlot dievpalīgu, aiziet. Man ir aizdomas, ka tas īstenībā ir viens citplanētietis, kas regulāri maina omju formu, un es esmu viņu mentālais eksperiments.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru