Lapas

sestdiena, 2012. gada 14. aprīlis

Jauna ziņa?

Šodien pirmo reizi dzīvē mēģināju rakstīt recenziju. Divas rindkopas par Abakuku, pēc tam neliels pētījums, ko par to saka citi un tad - literatūrkritiķi. Pēdējie, protams, gudrāki, bet jau atkal radās iespaids, ka kāds to, ko esmu pamanījusi, domājusi vai vismaz jutusi ,izteicis skaidrā, bagātā latviešu valodā. Tātad varētu būt tā, ka cilvēkā jau viss ir, tikai vajag trenēties. Tā nu es izdomāju, ka, ja vien es spēšu šajā platformā (?) atrast vietu, kur sataisīt tās stilīgās hipersaites (?) uz recenziju sadaļu, varbūt te drīz būs arī tās - savam priekam un vidusskolēnu degošajām astēm varbūt.

Vispār jau te pēdējā laikā ir tik daudz ziņu, jo man ir pāris ļoti svarīgi uzdevumi. Ja es būtu karaliene, tad tie būtu Valstiski Svarīgi jautājumi. Tik lieliem burtiem, ka mazliet bail ķerties klāt, tāpēc lieliski var redzēt, kā laiks aizskrien gar acīm, darot visādas muļķības.
Piemēram, iesakot Tev šo dziesmu - Trickle - Morgan Van Dam.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru