Lapas

piektdiena, 2013. gada 29. marts

Mana puse no "24 things that feel better than orgasms"

Attēls no joettles.com

  1. Staigāt puskailai, bez drēbēm vai pidžamā jo neviena nav mājās, pastāv absolūta brīvība un aizslēgtas durvis.
  2. Red Hot Chilli Peppers, The Lumineers un garais ceļš ar austiņām pa Rīgas ielu uz skolu.
  3. Kad kāds smejas par maniem jokiem.
  4. Kad kāds smejas par viņiem neticami daudz.
  5. Kad kāds smejas par tiem, līdz (viņiem, nevis man) no acīm sāk sprāgt asaras!
  6. Kad izdodas pateikt tieši to, ko domāju, tieši tā, kā es to domāju.
  7. Tas brīdis, kad parastās trīcošās salātlapas vietā pilnīgi reāli iztēlojos, ka esmu mierīga, draudzīga un normāla, runājot ar cilvēkiem, kuri man liekas forši.
  8. Kad pilnīgi sausā atrodu kabatā naudu, kas nav dzeltena vai brūna.
  9. Dejošana nenormāli draņķīgos klubos, kurus neapmeklē neviens paziņa, tā ka var absolūti neprātīgi izkratīt visu savu veselo un neveselo saprātu.
  10. Dejošana un dziedāšana, ejot mājās no salsas pa tumsu, kad neviena cita uz ielas nav. 
  11. Īsta, dzīva stāsta uzrakstīšana. 
  12. Cilvēki, kuri ne tikai klausās, bet arī sadzird. Būšana par tādu cilvēku kādam citam.


Raksta iedvesmas avotu vari atrast šeit.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru