Lapas

pirmdiena, 2013. gada 25. marts

Tavs mājas diētas dakteris

Šis ieraksts ir cenzēts, visiem rupjajiem vārdiem pievienojot zvaigznītes. Mēreni aizvainojoša valoda un žargons tajā saglabā savu vietu, lai paustu emocijas.Tiem, kam labāk patīk rupji vārdi bez zvaigznītēm novēlu airaujoši pavadītu laiku, tās atšifrējot.

Izdomāju pačekot vitamīnu diētas internetā. Ideja bija - spogulis man saka, ka manā dzīvē ir par maz apelsīnu un brokoļu, plus mana miegainības, noguruma un satraucamības pakāpe, visticamāk, nav pārāk normāla. Bet gūgle meklējumu procesā nemitīgi cenšas mani pārliecināt, ka īstenībā es esmu resna un man vajag praktiski nemaz neēst vai ēst kaut ko izcili pretīgu. Un zini, ko es visiem tiem cilvēkiem, kas gūglei saskaloja ūdeņus, varu pateikt? Jūs esat f**** stulbi. 


Meklējumu apkopojumā var apmēram izsecināt, ka ēst debīli (nu, piemēram, ēst olas trīs dienas no vietas un pēc tam nomirt) ir tuvākais ceļš uz skaistumu. Un zinājāt, ko? Skaistums ir tievs, nevis laimīgs, gudrs un vesels. Jo nav svarīgi, vai tās h***** ir tev piemērotas, galvenais taču ir tikt par vienu izmēru mazākās biksēs. Like what? Tātad, ja esmu kaut kāds lūzeris, kas domā, ka ar vienu izmēru mazāku dibenu savā (visticamāk seksuālajā) dzīvē beidzot kaut ko sasniegšu, ko man darīt? Apkopojot pieejamo diētinformāciju, varu teikt, ka viss atkarīgs, kad tieši gribi iekarot pasauli. Ja tas, piemēram, ir pēc piecām dienām, tad es kā tavs personīgais superultradiētas ieteicējs rekomendēju apēst trīs kilogramus vārītu biešu ar kanēli (bez sāls vai majonēzes, tu resni!), bet nākamās trīs dienas veltīt cītīgai vemšanai un ceturto (ak, laimīgā ceturtā!) -, lai atgūtu normālu sejas krāsu, dzertu ūdeni, čurātu bietes un gulētu pēc lielās slodzes. Piektajā dienā riepa būs aizbraukusi apciemot Holivudas slavas aleju, bet tev sāksies cita dzīve.


Vairumā no tām muļķīgajām diētas lapām nebija minēts nekas par virkni, manuprāt, svarīgu lietu - piemēram, ja uzskati, ka esi misters Riepa, kā tu līdz tam nonāci, jeb CĒLOŅI problēmām, bez kuriem, visticamāk, tāpat neko nesasniegt. Otrkārt, var secināt, ka diētas pasaule ir atvērta eksperimentiem - tu randomā mēģini visu pēc kārtas un, ja tavs organisms kādā brīdī nokaras, tad UPS, NEBIJA LAIKAM ĪSTĀ DIĒTA. Treškārt, izskatās, ka viņi visi pieņem, ka cilvēku pamatmērķis ir nomest svaru nevis būt veselam, uz ko man atkal laikam būtu jāatbild ar veco labo EJ RATĀ. Apkopojot diētas lapas vienā ieteikumu personībā, varu teikt, ka notievēšanas nolūkos Tev vajadzētu daudz nodarboties ar seksu (arī random partneri der, galvenais vismaz 4 reizes nedēļā), maz ēst (vai, ja ēst, tad tikai nepatīkamas, tieši no zemes izkašņātas lietas), smēķēt un daudz gulēt (vislabāk - ar kādu). Ņemot vērā, ka svara nomešanai tomēr vislabāk palīdz neēšana, visticamāk, ka, lasot šo ierakstu, jau esi nometis "kilogramu astoņdesmit dienās".

3 komentāri:

  1. Kad es (lieki teikt, ka neveiksmīgi) biju diētas meklējumos, es atradu daudz lapu, kurās jaunas, veiksmīgas sievietes aicina citas sievietes nomest svaru (jā, diemžēl nomest svaru) SEVIS DĒĻ, atgādināja, ka vajag sportot, un ir ok laiku pa laikam apēst kādu kūku (pat tad, ja viņa sver piecas tonnas un taisīta tikai no šokolādes), un nomest svaru vajag tāpēc, ka tu gribi būt veselīga, nevis tāpēc, ka citi redz tevi kā neseksīgu.

    Izskatās, ka mums kaut kā nesakrita atslēgas vārdi. Biju pat pārsteigta, ka NEATRADU neko no tava augstākminētā, bet laikam jau pasaule nav tik jauka, kā man likās iepriekš.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es mēģināju saprast Tavu komentāru, bet man neizdevās. Vispār man liekas, ka otro reizi tūkstošgadē jābrauc pie ārsta, jo visa šī ieraksta un vispārējas neizpratnes pamatā ir tie stulbie reiboņi, kam biju domājusi tikt pāri ar veselīgu pārtiku, salsu, pastaigām un miegu.

      Dzēst
    2. Nezinu, laikam dalījos ar savu pieredzi. Mēģināju pateikt, ka ir arī ne stulbi diētas rakstoši cilvēki internetā.

      Jā, ārstā apciemojums vienmēr ir baisa, bet vajadzīga padarīšana. Vai jau sameklēji?

      Dzēst