Lapas

otrdiena, 2012. gada 13. marts

Pilnīgi nopietni

Ļoti nevaru izlemt, vai vajag pārvākties uz Kluso centru. Un vispār šobrīd tik daudz svarīgu lēmumu jāpieņem, ka jūtos diezgan normāli nokaitinājusies. Mana gandrīz privātskolotāja latviešu valodā teica, ka man vajadzētu trennēties rakstīt vairāk un plašāk, lai iemācītos to darīt labāk un uzkačātu skilu (precīzi tā gan viņa nudien neizteicās, citādi droši vien acumirklī rastos aizdomas par to, vai mēs kopā kaut ko labu iemācīsimies). Vispār jau varētu, tikai ir iegadījies tā, ka man nepavisam nav, ko plaši teikt šobrīd. Tikai daudz neglītu, mazu vārdiņu par tehniku, kas šodien niķojas, kurus, es ļoti ceru, kaimiņi nedzird.

Tagad iešu noskaidrot, vai un kad tajā dzīvoklī spīd saule. Varbūt izklausās mulķīgi, bet tā ir gandrīz vienīgā lieta, kas man šobrīd liekas svarīga.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru