Lapas

trešdiena, 2010. gada 3. novembris

Garšīgā šodiena...

Ņem vienu paciņu Selgas cepumu,
2 paciņas vājpiena biezpiena
250 g jogurta bez piedevām (bet ņem ar piedevām, jo tā būs daudz garšīgāk:)
100 g rozīņu (receptē bija arī žāvētas aprikozes, bet, manuprāt, vieglāk uzreiz to visu iemest miskastē, ja grib vēl tās aprikozes tur bāzt. Bet nu, ja kādam tāda lieta garšo, tad tās arī var pielikt 100 g. Es domāju, ka ļoti labs buržuja variants būtu arī nolobīti sasmalcināti valrieksti)
2 ēdamkarotes želatīna (es ņēmu vienkārši kivi želeju, bet ar viņu sanāca skumji, jo nevar pielikt biezpienam + vēl pietecēja pilna virtuves grīda)
cukurs
apelsīnu sula
svaigi augļi
(ar želeju jāuzmanās no svaiga kivi un ananāsa, savukārt apelsīnus pēc tam ir grūti sagriezt)

Tātad- vispirms apelsīnu sulā samērcē cepumus un liek tos pamatā. Ja tie ir Selgas cepumi, ieliek uzlīmi makā, lai vēlāk varētu atdot man :) Tad sajauc biezpienu ar jogurtu, rozīnēm un želatīnu, ja grib, lai tas viss vairāk izskatās pēc īstas kūkas. Liek virsū augļus. Un beigās uzlej želatīnu apelsīnu sulā, bet ar želeju sanāk foršāk (ja ir liels šķīvis apakšā!), jo nav tur jāčakarējas ar to želatīna iemaisīšanu un sarecē ātrāk. Uz želatīnu jāgaida 2 stundas, bet uz želeju kādas 20 minūtes. Un ar želeju es domāju to, kas ir nopērkama veikalā un jāsajauc ar karstu ūdeni. Kopumā - jautri, ātri, skaisti un garšīgi, un veselīgi.Es tikko mēģināju nobildēt, bet sanāca tikai vēl mazliet patukšot jau tā pustukšo šķīvi un secināt, ka man ledusskapī dzīvo viena maza gastronomiska izvirtība. Ja tur vēl iemitinātos kāda karstvīna pudele un kāds interesants sarunu biedrs, es vispār neietu ārā no mājas. Viss. Jauku arī šo nakti!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru