Lapas

trešdiena, 2012. gada 4. jūlijs

03.07.2012.

Šobrīd mēģinu sakārtot māju, sēžot pie datora, meklējot, ko vēl es varētu sakārtot tur, jo ārpus virtuālās klabināšanās un zivs skatiena monitorā nav spēka pakustēties. Darbs, milzumgara un laba pastaiga pār Vanšu tiltam un apkārt Rīgai labā kompānijā, darba intervija, stāsti no ārpuses un daudz jaunu domu.

Ja kāds Tev prasa, ko nekad nedrīkst pārdot, izrādās, ka tā ir vardarbība, reliģija un cilvēciskās vērtības. Es teicu cieņa, gods un mīlestība un pamatīgi sasmējos, kas laikam galīgi nepiedien darba intervijai. Man liekas, ka pasaulē vispār ir par daudz pārdošanas, tāpēc es teiktu, ka nedrīkst pārdot nevajadzīgas lietas, jo tas vairo ciešanas un gaļas vāveru riteņus. Ar šādu attieksmi es, visticamāk, tālu tīkla mārketingā vis netiktu.

Istaba vēl aizvien nav sakārtojusies.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru