Lapas

otrdiena, 2013. gada 30. jūlijs

Brīnišķīgi skaists autortiesību pārkāpums

Jeb viens no Barba Āsena (Barb Aasen) ieteikumiem, kā mīlēt sevi. Ideāli piemērots sarakstu gīkiem, narcisiem un grafomāniem - šis var turpināties mūžīgi.

  1. Uzraksti 5 savas labās īpašības. Ja nesanāk, pajautā draugiem vai mīļajiem,
  2. Padomā par cilvēkiem, kurus tu apbrīno (draugi, slavenības, kaimiņi) un piefiksē 5 viņu labās īpašības,
  3. Domājot par dzīvniekiem, putniem, kokiem un/vai puķēm, kas tevi piesaista, pieraksti 5 to labās īpašības. 
Barbs (un esmu dzirdējusi arī pāris cilvēkus ar mazāk dīvainiem vārdiem runājam līdzīgi) saka, ka ar šo sarakstu esi atklājis 15 savas labās īpašības, kuras vari turpmāk attīstīt. Nezinu, vai Barbam ir taisnība, jo šitā es vienreiz atklāju, ka es esmu tā zaļi ēnainā gaisma, kas vasarā rodas saulei spīdot cauri mežam, tomēr viņš saka, ka viss, ko redzam ārpus sevis ir mūsu pašu iekšējā projekcija. Doma laikam apmēram tāda - tu nevari atpazīt vārdus valodā, ko nezini, neatkarīgi no tā, vai tā ir ķīniešu, saules, kaimiņa sejas vai kaijas kliedziena valodā.

Nākamais papildvingrinājums man liekas tik garšīgs, ka es atmetu savu loģisko skepsi un ar diezgan lielām grafomāniskas baudas gaidām lūkojos nākotnē. Sāc pierakstīt skaistās lietas, ko pamani sev apkārt, pārlasot tās katru vakaru, un tu sāksi pamazām tuvoties sevis paša iekšējam skaistumam. Barbs min piemēru par koku, kurš man īstenībā liekas neglīts, tāpēc es labāk minēšu citu. Ja man, piemēram, patīk, kā dzied Regīna Spektor un es austiņu pavadījumā no visas sirds kaucu viņai līdzi, vienlaikus domājot, cik viņa ir lieliska, man savā sarakstu kladē vajadzētu pierakstīt, kas tieši man likās tik brīnumaini skaists viņas dziedāšanā. Visticamāk, ka es rakstītu, ka man patīk, kā viņas balsij ir miljons dimensijas, ko citi mākslinieki bieži neizmanto, tā ir spēcīga un tīra, un pietuvināta īstiem cilvēkiem, jo viņa dzied par problēmām un jutekliskiem, maziem, cilvēciskiem sīkumiem. Tas - piemēram. Tālāk pieraksti savu vārdu un visas šīs īpašības tam blakus. Man sanāktu, ka esmu daudzdimensionāla, spēcīga un tīra, vienkārši saprotama un spējīga iedziļināties dzīves jutekliskajos sīkumos, kas padara to īstu un līdz kaulam sajūtamu, pie tam spējīga tajā visā dalīties un maksimāli paust savus pārdzīvojumus.

Barbs saka, ka jānotic, ka pierakstītais ir patiesība par tevi un mani, jo mūsu pasaule ir spogulis tam, kas esam mēs paši. Es domāju, ka viņš ir lāga zellis, tāpēc ticu gan iepriekš aprakstītajam, gan tam, ka norādot šo linku, lai pasaulē ienestu mazliet vairāk mīlestības http://www.barbaasen.com/8-Tips-on-How-to-Love-Yourself.html, Barbs galīgi neiebildīs, ka dalos viņa gaismā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru