Lapas

svētdiena, 2014. gada 7. septembris

Mani dārgie mājnieki un citi zvēri

Ar prieku varu jums paziņot, ka esmu dzīva, vesela un lielākoties jūtos piepildīta līdz malām. Dzīve traucas garām kā karuselis, kurā es cenšos vienlaicīgi nepazaudēties un izgudrot sevi no jauna. Esmu nolēmusi sākt stāstīt par saviem piedzīvojumiem jau pavisam, pavisam drīz, bet pirms tam gribēju pajautāt:

Vai tev ir kāds jautājums? Varbūt tu gribi zināt ko konkrētu, piemēram, vai gliemji te ir lielāki kā Latvijā un ko zviedri ēd pusdienās? Varbūt tev ir pilnīgi absolūti vienalga kaut kas, ko gribi noskaidrot ar manu palīdzību?


Man būtu prieks atbildēt uz jautājumiem - daļēji tāpēc, ka esmu mazliet karuselī un ir grūti sakārtot domas hronoloģiskā (vai vienkārši loģiskā) secībā, daļēji tāpēc, ka es gribu zināt, vai te vēl ir cilvēki, kuriem interesē, ko es te rakstu. Tā ka - ja tev ir kas dīvains vai citādi pavisam pieņemams, ko noskaidrot, mēģini atšifrēt maģisko ieraksta komentēšanas funkciju un es tev atbildēšu. ;)


1 komentārs:

  1. Heey! ^^ Mēs te, šaipus Baltijas jūras, jau sākām satraukties, ka tik Zviedrijas vietā neesi devusies uz Marsu. :D Bet prieks zināt, ka esi apskābekļotā vidē. ;D Man jau dikti interesē pilnīgi viss, bet, ja jābūt izlēmīgākai... Kāda ir Tava dzīves vieta, vide? kādi ir tie zviedru cilvēki, ar kuriem Tev ikdienā nākas saskarties? Kāda ir viņu attieksme pret vienradžiem? Un kā tieši garšo zviedru kartupeļi? O.o

    AtbildētDzēst