Lapas

ceturtdiena, 2011. gada 25. augusts

Lietas, ko man, visticamāk, atnesīs septembris

  • augstskolu                                                  Lietas, ko es gribētu, lai man atnes septembris:
  • kojas                                                         *atvasaru
  • mazākus rēķinus                                         *vienpatību
  • daudz jaunu cilvēku                                    *ūdensnecaurlaidīgus apavus
  • maz laika                                                    *laiku, kad daudz lasīt to, ko pati gribu
  • maz naudas                                                *atgriešanos no wild ceļojuma
  • daudz zināšanu                                           *simbolisku aldziņu par rakstiem
  • braukāšanu autobusā līdz nelabumam          *maģisko jaunumu sajūtu
  • pavisam maz miega                                     *vēlmi un idejas vēlreiz pamēģināt nano, tikai jautri
  • pamatīgu stresa devu                                  *trīs rozā vienradžus
  • roltonus                                                
Vārdu sakot, vasara vēl pat nav pienākusi, bet man jau ir lietainas aizdomas par rudeni. Divu nedēļu atvaļinājums ir cilvēciska aplaupīšana. UN man nāk miegs, bet slinkums iet gulēt.
                                                                          

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru