Lapas

piektdiena, 2011. gada 11. novembris

Stabu ielas iekšējā avīze

Njuk njuk jau guļ, es vēl rakstu. Tā tas notiek visu novembri, bet vakardiena tajā ziņā bija īpaša, jo es paņēmu brīvu no NaNoWriMo, lai šodien - tikai no rīta - jauniem spēkiem sakautu veselu kladi lupatu lēveros. Kā man ies? Droši vien tas būs ellišķīgs duelis ar tirpām (kuras jūtu jau tagad), trīcēšanu (jap, arī tagad!), nelabuma viļņiem (still now!) un nepadošanos, kamēr nebūšu sasniegusi 4000 tūkstošu atzīmi vienā dienā! Domāju iet rakstīt Kafkā, jo man tur patīk visvairāk. Un tur ir laba kafija - viena no retajām lietām šajā dzīvē, ja neskaita māsu, brāli un "never stop trying", par ko esmu tiešām pārliecināta, ka tā ir īsta vērtība. Tāpat kā miegs un pastaigāšanās, starp kuriem es šobrīd svārstos. See Ya!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru