Lapas

ceturtdiena, 2010. gada 15. jūlijs

Hāi there

Ir nakts, man nāk miegs un gribas ēst un pīpēt. Kopumā tā ir laba bilance, jo ir vairāk lietu, kuras gribas nekā negribas, un tas nozīmē, ka esmu ārā no lielā āņa atpakaļ dzīvē. Varbūt būs pat kāds labs sapnis. :D

Vispār ienācu šeit, jo plānoju veikt savu lielo literatūras kritiķa spriedumu par Krēslas sāgu, bet sapratu, ka tam laikam esmu pārāk piekususi- es tomēr esmu izlasījusi jau veselus 3 ķieģeļus (no offence tomēr, zināmu iemeslu dēļ man tās grāmatas tiešām patika - ja neskaita pēdējo, jo man vēl aizvien ir nenormāli žēl Džeikoba). Vienīgais, ko pati sev par brīnumu varu pateikt jau tagad ir- es palieku pie Ērvinga. Savā lauciņā viņš tomēr, manuprāt, ir vismeistarīgākais un noteikti paliek mans mīļākais rakstnieks.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru